piątek, 5 kwietnia 2013

Prolog

Dlaczego ona mi to zrobiła ?!
Sam tego nie wiedziałem. Udawała że mnie kocha a tak naprawdę mnie zdradzała. Przysięgam że już NIGDY się nie zakocham. Po policzku spływały mi łzy kiedy pomyślałem o niej " Valletine ". Była dla mnie kimś wyjątkowy.
Louis weź się w garść- mówiłem do siebie w myślach.

Nie możesz się załamać. Przecież jutro szkoła. Apel przetrwałeś dasz też pierwszy dzień w szkole. Ona zrobiła to specjalnie przed szkołą bo myśli że nie przyjdę i będę taki załamany. NIE... Musiałem pokazać że nie przejmuję się tym co zrobiła chociaż nie mogłem zapomnieć to co między nami było. Zayn mi pomaga. Wczoraj przecież przez cały dzień był ze mną. Mam przyjaciela który mnie nie zostawi chodź by nie wiem co. Musiałem się ogarnąć. Oprócz Zayna nikt nie wiedział co ja przeżywam. Nie dzwoniłem do rodziców bo nie chciałem ich martwić. Pierwszego dnia kiedy ze mną zerwała i powiedziała że nigdy mnie nie kochała a później poszła sobie za rękę z jakimś chłopakiem. Chciałem się wtedy zabić ale Zayn mi przeszkodził. Sam nie wiem co bysie wtedy stało. Ne lubiłem kiedy ktoś bawił się moim uczuciami. Włączyłem sobie TV żeby przestać o tym myśleć i spokojnie zasnąć.

__________________________________________

Taki pierwszy rozdział

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie ;D Jeśli chcesz moge promować twojego bloga na moim.
    Czekam na pierwszy rozdział i pozdrawiam ;D
    ~Zboczona Tomlinsonowa~
    +zapraszam do sb :http://heartattack-tomlinsonowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Supper :) Mam nadzieję, że w szkole będzie Harry i on okaże się takim Bad-boyem i on będzie taki popularny i wgl... Rozmarzyłam sie xD! Czekam na nn!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak więc myślę, że mam nowy blog o Larrym do czytania :) Szkoda że tak krótko, ale zapowiada się ciekawie :) Czekam na kolejny rozdział i zapraszam do siebie.
    Również Larry - hidden-truth-about-aryana.blogspot.com/ :') xx

    OdpowiedzUsuń